کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اتصال بی‌ دردسر و یکپارچه گوشی اندرویدی به ویندوز ۱۱

مایکروسافت مدتی است که به کاربران اندروید با برنامه Phone Link امکان اتصال دستگاه‌ های موبایل آن‌ ها به سیستم‌ عامل ویندوز را داده است. امروز، مایکروسافت با روشی یکپارچه‌ تر برای نظارت بر گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما با ویندوز ۱۱، این قابلیت را یک قدم فراتر می‌برد.

 

اتصال بی‌ دردسر و یکپارچه گوشی اندرویدی به ویندوز ۱۱

 

به عنوان بخشی از نسخه جدید کانال بتای ویندوز ۱۱ اینسایدر (نسخه ۲۲۶۳۵.۳۷۹۰ - KB5039307)، این شرکت در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که امکانات موجود در برنامه جداگانه Phone Link را با منوی استارت ویندوز ۱۱ ادغام می‌کند. در اینجا نحوه‌ی توصیف این ویژگی توسط مایکروسافت در وبلاگ Windows Insider آمده است:

ما به تدریج در حال معرفی یک ویژگی جدید هستیم که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از منوی استارت رایانه‌ های شخصی ویندوز ۱۱ خود از دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید. با این ویژگی، می‌توانید متصل بمانید و به راحتی به قابلیت‌ های دستگاه تلفن همراه خود مستقیماً از منوی استارت دسترسی داشته باشید.

 

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  1. اتصال آسان: وضعیت باتری و اتصال تلفن خود را مستقیماً از منوی استارت رایانه شخصی ویندوز ۱۱ خود مشاهده کنید.
  2. ارتباطات یکپارچه: مستقیماً از استارت به پیام‌ ها، تماس‌ ها و عکس‌ های تلفن خود دسترسی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که هرگز هیچ بروزرسانی یا لحظه‌ی مهمی را از دست نخواهید داد.
  3. تداوم تجربه: از همان جایی که کار را با تلفن خود متوقف کرده‌اید، ادامه دهید. همه چیز به طور یکپارچه در تجربه‌ی منوی استارت شما ادغام می‌شود.

 

این ویژگی به تدریج برای جامعه‌ی ویندوز اینسایدر در حال عرضه است و تنها برای کاربران اندروید در ویندوز ۱۱ که از طریق Phone Link متصل هستند در دسترس است. پشتیبانی از iOS در تاریخ بعدی ارائه خواهد شد. این تجربه را می‌توان از طریق

تنظیمات > شخصی‌سازی > استارت (لینک پشتیبانی) مدیریت کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50372 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/02 تعداد مشاهده: 861
سافت گذر